skip to Main Content

پنجره ترمال بریک آکاردئونی که یک پنجره دوجداره کاملا عایق میباشد ،  یکی دیگر از محصولات فاراد پنجره می باشد که با پروفیل های پنجره  آلومینیومی سری HT60 و HT70 قابلیت تولید را دارند.

پنجره دوجداره آکاردئونی در انواع مدل های upvc با پروفیل ویستابست و آلومینیومی ترمال بریک قابل تولید میباشد.

تفاوت این نوع پنجره با دیگر انوع آن در این است که با باز کردن لنگه ، لنگه ها بصورت آکاردئونی بر روی هم می خوابند و جمع می شوند در این حالت ، فضایی به عرض کامل فریم به شما می دهد.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک مدل آکاردئونی

این سبک از پنجره دوجداره جهت کاربری های ویلایی و معماری های مدرن بسیار مناسب می باشد، با نصب این پنجره شما می توانید به راحتی با بازکردن این پنجره فضای داخلی و خارجی را مثل فضای اتاق نشیمن  با بالکن و یا حیاط را  یکسان کنید و از آن استفاده بهینه تر در مواقع لازم کنید.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک مدل آکاردئونی
پروژه انجام شده توسط فاراد پنجره در منطقه نیاوران

ارزش خرید این محصول با توجه به متعلقات یراق آن و مدل بازشو خاص و همچنین تولید پیچیده و زمان بر  آن ، نسبت به پنجره های ترمال بریک معمولی ، بیشتر می باشد.

 

 

معرفی پنجره ترمال بریک آکاردئونی، پنجره آکاردئونی چگونه پنجره ای  است؟

کاربرد این پنجره بیشتر جهت جدا سازی فضاهایی می باشد که در تایم هایی احتیاج به یکسان کردن فضا نیاز می شود به عنوان مثال شما فضای اطاق و حیاط را می توانید با این پنجره ترمال بریک فولدینگ یا آکاردئونی جدا کنید که در فصول گرم سال با باز کردن مدل  فولدینگ می توانید حیاط یا بالکن و یا فضای سبز آنطرف پنجره را به فضای داخل متصل نمایید. این محصول بیشتر در مناطق ویلایی کاربرد دارد.

پنجره ترمال بریک آکاردئونی
پنجره ترمال بریک آکاردئونی

 

در طراحی این پنجره باید دقت شود که عرض لنگه ها از 85 سانتی متر بیشتر تجاوز نکند و ارتفاع مجاز تا 2/40 می باشد. تولید این محصول نیازمند تجربه و تبحر خاصی دارد و اگر قصد خرید و سفارش آن را داردی حتما از مدل های تولید شده در آن مجموعه دیدن فرمایید.

پنجره دوجداره آکاردونی.4

پنجره ای کاملا عایق با کارایی خاص و یراق الات ROTO روتو  آلمان با طول عمر بسیار بالا. این محصول در تکه های 3 تایی و  5 تایی قابل تولید می باشد. عملکرد این محصول در مدل 5 لت یا 5 لنگه بدین گونه است که دو لت به سمت چب باز می شود و 3 لت دیگر به صورت آکاردئونی بر روی یکدیگر به سمت راست جمع می شوند.

پنجره ترمال بریک مدل آکاردئونی

خلاصه نکات مهم در ارتباط پنجره های دوجداره آکاردئونی

  • عرض لنگه در این مدل از پنجره حداکثر 80 تا 85 سانت بیشتر نباید تجاوز کند.
  • ارتفاع در پنجره های ترمال بریک آکاردئونی نباید از 2.40 تجاوز کند.
  • تعداد لنگه ها در این مدل از پنجره باید اعداد فرد باشند.
  • تولید این نوع پنجره به تجربه و مهارت خاصی نیاز دارد ، به هر تولید کننده ای سفارش ندهید.

 

  • در انواع مدل های پنجره آکاردئونی و درب آکاردئونی قابلیت تولید وجود دارد.
  • در انواع مدل های UPVC و آلومینیومی تولید امکان پذیر است.
  • جهت بازشو ها بهتر است از پروفیل های لنگه درب استفاده شود.
  • در مدل UPVC حتما از پروفیل سری 70 پایه بلند استفاده شود.
  • بعد از نصب این پنجره حتما از مسئول فنی نصب بخواهید آموزش های لازم را در جهت استفاده از این محصل به شما بدهد.
  • این مدل از پنجره را می تواند در مدل دفنی و یا همان همسطح کف تمام شده استفاده کرد.

 

طراحی پنجره ترمال بریک آکاردئونی طبق استانداردهای روز اروپا صورت گرفته است. مقطع پروفیل دارای سه و پنج کانال می باشد و در این سیستم مکانیزمی جهت ایجاد تعادل فشار هوای بیرونی با داخل پروفیل برای سهولت تخلیه آب تعبیه شده است.

در قسمت وسط پروفیل پنجره ترمال بریک آکاردئونی ، قطعه عایق کننده حرارتی قرار داده شده است که اصطلاحاً پروفیلی را که با این روش تولید می شود را Thermal break می گویند.

پنجره ترمال بریک 11

قیمت پنجره دوجداره آکاردئونی

قیمت پنجره دوجداره آکاردئونی با توجه به خاص بودن آن و تعداد بالای لنگه بازشو و همچنین وزن پروفیل آلومینیومی مصرفی و کارایی منحصر به فرد آن، یکی از گران قیمت ترین انواع پنجره های دوجداره میباشد که ارزش خرید بالایی دارد. در واقع شما ۵ عدد پنجره لولایی در کنار هم می خرید که وقتی این ۵ عدد پنجره لولایی را باز می کنید، هیچ ستون میانی دیده نمیشود. یک مزیت فوق العاده!

آیا پنجره دوجداره آکاردئونی با پروفیل های upvc هم قابل تولید هستند؟

در جواب این سوال باید گفت بله! پنجره دوجداره آکاردئونی قابل تولید در انواع مدل های پنجره upvc آکاردئونی و پنجره آلومینیومی آکاردئونی هستند و کیفیت محصول در هر دو حالت در صورت تولید تخصصی و با کیفیت، عملکرد یکسانی از نظر کیفت و طول عمر دارند، اما این نکته بسیار مهم است که در ابعاد بزرگ و در طبقات فوقانی با شدت وزش باد، حتما از مدل پنجره آلومینیومی آکاردئونی استفاده شود.

چرا پنجره دوجداره آکاردئونی یکی از بهترین انواع پنجره دوجداره میباشد؟

۱- امکان باز شدن تمام لنگه های پنجره ، بدون اینکه ستونی در وسط باشد.

۲- پنجره دوجداره ای که کاملا عایق انرژی ، صدا و گرد و غبار میباشد.

۳- مناسب برای ابعاد پنجره با عرض زیاد

۴- مناسب برای یکسان سازی فضای بیرون با داخل در مواقع مورد نیاز ، بعنوان مثل یکسان کردن فضای بالکن یا تراس با قسمت نشیمن.

۵- امکان تولید و نصب پنجره دوجداره آکاردئونی به صورت هم سطح کف تمام شده و یا همان دفنی

۶- قابل تولید در انواع مدل های درب و پنجره

پنجره دوجداره آکاردئونی را از کجا خرید کنیم؟

برای سفارش و یا خرید پنجره مدل آکاردئونی شما می توانید از بین شرکت های تولید کننده این محصول با توجه به تخصصی که در تولید پنجره ترمال بریک آکاردئونی دارند، یکی را انتخاب نمایید. فقط دقت نمایید که با توجه به خاص بودن این نوع پنجره، تولید کننده ای را انتخاب کنید که این محصول را قبلا تولید کرده باشد ، چون هر پنجره سازی با توجه به پیچیدگی این نوع پنجره، اقدام به تولید پنجره آکاردئونی نمی کند.

 

جهت سفارش محصول پنجره آکاردئونی  و یا مشاوره فنی جهت استفاده از این محصول ، با ما در فاراد پنجره به شماره های 22895334 و 22895430 در ارتباط باشید.

 

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top