skip to Main Content

پروژه پنجره دوجداره upvc در شمس آباد | زمستان 1392

در پروژه پنجره دوجداره upvc شمس آباد از شیشه های بزرگتر جهت قسمت وسط پنجره های دوجداره پذیرایی استفاده شد. پروفیل انتخابی با توجه به درخواست کارفرما از مدل طرح چوب ویستابست استفاده شد و تقسیم بندی و مدل بازشو پنجره ها با توجه به ابعاد عرض و ارتفاع موجود انجام شد.

این پروژه در سال 1392 توسط فاراد پنجره تولید و نصب گردیده است و با توجه به تولید با کیفیت و استاندارد ، تا به امروز کیفیت خود را از دست نداده است.

استفاده از پنجره های طرح چوب ویستابست با توجه به طرح نمای ساختمان ، هماهنگی و هارمونی خوبی بین پنجره ها و نمای ساختمان ایجاد کرد. تقسیم بندی بازشو ها در این پروژه به گونه ای انجام پذیرفت که شیشه ها به راحتی پاک شوند.

پنجره دوجداره upvc
پنجره دوجداره upvc اجرا شده در منطقه شمس آباد پاسداران

مشخصات فنی پروژه پنجره دوجداره upvc نصب شده در شمس آباد محله هروی:

نام پروژه: پروژه پنجره دوجداره upvc در شمس آباد هروی

نوع پروفيل: پروفيل يو پي وي سي ويستا بست ، طرح چوب با گالوانیزه های داخلی استاندارد به ضخامت 1/5 میلیمتر و ابعاد 33*25 که در تمام سطوح پروفیل آورده شده است. همچنین استفاده از لاستیک های آب بندی از نوع epdm که در برابر سرما و گرما مقاوم می باشند و کیفیت خود را از دست نمی دهند.

نوع يراق: يراق دوحالته و تكحالته roto آلمان به صورت ست کامل لولا ، اسپانیولت ، دستگیره و متناسب با عرض و ارتفاع بازشو و وزن لنگه ، در استفاده از یراق جهت پنجره های upvc حتما باید ارتفاع بازشو ، عرض بازشو و وزن لنگه را در نظر گرفت در غیر اینصورت پنجره عایق نمی شود.

نوع شيشه دوجداره:شيشه دوجداره صنعتي ٤ميل برنز-اسپيسر١٢-٦ميل ساده که گاز آرگون به میزان کافی در بین فضای بین دو شیشه تزریق شده است. همچین پودر های رطوبت گیر و یا همان سیلیکا ژل در داخل اسپیسر های آلومینیومی تزریق شده است تا بین دو شیشه دچار بخار زدگی نشود.

نحوه نصب پنجره ها : در نصب پنجره دوجداره در این پروژه با توجه به نصب شدن بر روی سنگ و نبود فریم آهنی از پیچ های بلند مخصوص بتون استفاده شد که پنجره نصب شده استحکام کافی را داشته باشد. در انتها فضای بادخور اطراف پنجره  با فوم پلی ارتان پر شد و از سمت بیرون توسط چسب سیلیکون آب بندی انجام شد.

مجري: فاراد پنجره تولید کننده سیسیتم های پنجره و نما به صورت سنتی تا مدرن

تاريخ اجرا:زمستان ١٣٩٢

چرا بهتر است از فریم های آهنی در محل نصب پنجره استفاده کنیم؟

  • دقت بالا در محاسبه عرض و ارتفاع پنجره و دقیق تر شدن محل نصب پنجره و در نهایت عایق بندی بهتر پنجره دوجداره نصب شده.

 

  • استحکام بیشتر پنجره در هنگام نصب پنجره با توجه به عبور پیچ مخصوص نصب از بین دو لایه فلزی

 

  • اگر می خواهید پنجره در وسط دیوار نصب شود بهتر است از قوطی 60*40 استفاده نمایید.

 

  • اگر می خواهید پنجره ها  از داخل همباد گچ تمام شده باشد پیشنهاد می گردد از فریم های آهنی با ابعاد 30*50 اسفتاده شود که پنجره بر روی قسمت 5 سانت نصب می گردد و یال مخصوص فریم لبه دار که در ویستابست 35 میلمتر می باشد ، از سمت داخل نمای 3 سانت فریم آهنی را می پوشاند.

 

پروژه پنجره دوجداره طرح چوب upvc
پنجره دوجداره upvc

در هنگام خرید پنجره دوجداره upvc به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • نوع پروفیل upvc بسیار مهم می باشد. بهترین و معتبر ترین استاندرد ، RAL آلمان می باشد.
  • نوع یراق آلات که پیشنهاد ROTO آلمان داده میشود
  • تولید استاندارد و اصولی که مطابق با الزامات فنی باشد.
  • شیشه دوجداره استانداردی که حتما گاز آرگون داشته باشد و اسپیسر آن در گوشه ها خم شده باشد.
پروژه پنجره های دوجداره یو پی وی سی شمس آباد
پنجره دوجداره upvc طرح چوب ویستابست

جهت سفارش محصولات فاراد پنجره شما می توانید با شماره های 22895334 و 22895430 با ما در تماس باشید و یا ابعاد و نقشه های پنجره خود را به شماره 09196546656 واحد فروش ، ارسال نمایید.

Rate this post
Back To Top