skip to Main Content

عوامل مهم در قیمت پنجره دوجداره

در این نوشته می خواهیم به عوامل مهم در قیمت پنجره دوجداره بپردازیم. عواملی همچون کیفیت پروفیل مصرفی کیفیت تولید و ساخت و سایر عوامل.

عوامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره:

پنجره دوجداره لولایی88

قیمت پنجره دوجداره با توجه به نوع نقشه و شکل بازشو ها متفاوت می باشد. در بعضی پیش فاکتور ها قیمت پنجره دوجداره به صورت دانه ای داده می شود و گاهی بصورت متر مربع قیمت پنجره دوجداره محاسبه می گردد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره

اما دقیق ترین روش جهت استعلام قیمت پنجره دو جداره بصورت تفکیکی می باشد. یعنی متراژ پروفیل مصرفی و قیمت آن بصورت جداگانه قیمت داده شود و همچنین تعداد یراق مصرفی و متر مربع شیشه مصرفی نیز به صورت چداگانه محاسبه گردد.

بدین صورت امکان مقایسه با پیش فاکتور های دیگر پنجره دوجداره برای مصرف کننده وجود می آید.

پنجره دوجداره غبا

به جزئیات پیش فاکتور قیمت پنجره دوجداره دقت کنید

بعنوان مثال اگر چندین پیش فاکتور با قیمت های مختلف ار تولید کنندگان مختلف دریافت شد می توان تشخیص داد که این تفاوت در قیمت پنجره دو جداره مربوط به کدام بخش از پیش فاکتور است.

مربوط به پروفیل upvc پنجره دوجداره است؟

مربوط به یراق پنجره است؟

مربوط به شیشه دوجداره است؟

اگر قیمت همه اقلام در پیش فاکتور برآورد قیمت پنجره دوجداره مشخص باشد اینگونه مشخص می شود که قیمت بالا مربوط به پروفیل ویستابست با گالوانیزه 1/5 میلی متر و لاستیک epdm و یراق ROTO آلمان و شیشه دوجداره تماما صنعتی می باشد.

پیش فاکتور با قیمت پایین تر بعنوان مثال مربوز به یک پنجره  با پروفیل درجه Bیا C و یا یراق آلات متفرقه ترک می باشد.

پنجره دو جداره 344

پس بهترین روش جهت مقایسه قیمت پنجره  گرفتن پیش فاکتور بصورت تفکیکی با نام و مشخصات پروفیل UPVC ،  نوع برند یراق آلات، نوع شیشه دوجداره، و نحوه نصب آن می باشد.

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره:

  • قیمت پروفیل upvc مورد استفاده ، که این قیمت با توجه به نوع لاستیک های epdm و شکل هندسی و ضخامت گالوانیزه مصرفی و کیفیت پروفیل متفاوت می باشد. امروزه بهترین مارک پروفیل upvc موجود در بازار از برند ویستابست می باشد.
  • قیمت یراق آلات مورد استفاده عامل تاثیر گذار بعدی بر روی قیمت پنجره می باشد. بهترین یراق آلات ترک را برند vorne دارا می باشد و در یراق آلات آلمان roto آلمان.
  •  شیشه دوجداره با توجه به اینکه صنعتی ، نیمه صنعتی و یا کارگاهی باشد ، قیمت آن متفاوت می باشد. با توجه به اینکه 80 درصد یک پنجره را شیشه دوجداره تشکیل می دهد، حتما از شیشه های دوجداره تمام صنعتی استفاده نمایید.
  • کیفیت تولید و خدمات نصب، این دو عامل بسیار مهم می باشد. تولید باید مطابق با الزامات فنی ویستابست صورت پذیرد تا محصول نهایی یک پنجره دوجداره استاندارد باشد ، همچنین نصب پنجره نیز باید به صورت کاملا استاندارد انجام پذیرد تا تمام انتطارات را از یک پنجره عایق برآورده سازد.

حدود قیمت پنجره دوجداره

حدود قیمت پنجره دوجداره با یراق آلات درجه یک و شیشه دوجداره تماما صنعتی از هر متر مربع 500 هزار تومان شروع می شود و با توجه به طرح و نوع پنجره دو جداره متفاوت می باشد.

جهت محاسبه قیمت حدودی پنجره دوجداره ، در شکل ذیل یک سری ابعاد پنجره با مدل های مختلف بازشو بهمراه قیمت آورده شده است، کلیه پروفیل ها ویستابست می باشد و یراق آلات ترک vorne و roto آلمان. قابل ذکر است که قیمت شیشه دوجداره و هزینه نصب به این قیمت ها اضافه می گردد. 

 

 

 

بهترین پیشنهاد این است که استعلام قیمت پنجره خود را از نمایندگان معتبر ویستابست دریافت نمایید آنهم با یراق ROTO آلمان. محصولات شرکت فاراد پنجره دقیقا مطابق با دفترجه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استاندارد ملی 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه س 734900294 می باشد.

جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره می توانید با واحد فروش فاراد پنجره 22895334 تماس حاصل فرمایید و یا ابعاد خود را به شماره 09196546656 تلگرام نمایید.

Rate this post

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top