skip to Main Content

قیمت هر مترمربع پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره بصورت میانگین قابل محاسبه می باشد اما با توجه به نقشه و طرح پنجره ، تعداد بازشو و سایر موارد ، قیمت هر متر مربع پنجره دوجداره همواره عددی ثابت نمی باشد.

قیمت هر مترمربع پنجره دوجداره معیار مناسبی جهت ارزیابی و مقایسه پیش فاکتورهای قیمت پنجره دوجداره نمی باشد. جهت بررسی دقیق قیمت باید موارد ذیل بررسی گردد:

عوامل تاثیرگذار بر قیمت هر متر مربع پنجره دوجداره :

1. قیمت هر مترطول پروفیل مصرفی
2. قیمت هر دست یراق نسبت به عرض و ارتفاع بازشو
3. قیمت هر مترمربع شیشه دوجداره
جهت برآورد قیمت هر مترمربع پنجره دوجداره باید موارد فوق بررسی گردد و قیمت هر آیتم مجزا محاسبه شود.

قیمت هر مترمربع پنجره دوجداره
قیمت هر مترمربع پنجره دوجداره

قیمت هر مترمربع پنجره دوجداره نسبت به طرح و نقشه پنجره دوجداره متفاوت می باشد به عنوان مثال اگر پنجره دوجداره دارای 2 بازشو باشد یک قیمت مترمربع دارد و اگر دارای یک بازشو باشد یک فی در هر مترمربع دارد.

بهترین روش مشخص شدن نقشه نهایی پنجره دوجداره و آنالیز آن توسط نرم افزارهای مخصوص طراحی و فروش پنجره دوجداره می باشد. در واقع قیمت پنجره مورد نظر را با عرض و ارتفاع حدودی با یک نقشه مشخص را محاسبه کنید.

قیمت هر مترمربع پنجره دوجداره

جهت برآورد قیمت پنجره دوجداره شما می توانید ابعاد حدودی پنجره موجود خود که شامل عرض و ارتفاع می باشد را به واحد فروش 02122895334 فاراد پنجره اعلام فرمایید تا در کمترین فرصت قیمت دقیق پنجره دوجداره به شما اعلام گردد.

جهت مقایسه قیمت می توانید همان نقشه و همان ابعاد را با یک پروفیل و یراق و شیشه دوجداره مشخص از چندین شرکت استعلام نمایید. این روش بهترین روش مقایسه ای  جهت خرید پنجره دوجداره می باشد.

قیمت هر مترمربع پنجره دوجداره فاراد پنجره

در ذیل قیمت حدودی پنجره upvc با ابعاد و طرح های مختلف آورده شده است. قیمت ها مربوط به مهر 1399 می باشد. در پایین قیمت ها بر اساس یراق worne ساخت کشور ترکیه محاسبه شده است ،

بهتر است جهت پنجره های کشویی با توجه به تحمل وزن بالای غلطک های آلمانی roto ، بهتر است جهت روان بودن بازشو های کشویی و طول عمر یراق الات ، حتما از یراق آلات roto ساخت کشور آلمان استفاده شود.

قیمت ها بر اساس گالوانیزه داخلی به ضخامت 1/5 و لاستیک epdm محاسبه شده است. در صورت استفاده از یراق آلات roto آلمان تقریبا25 درصد به قیمت ها اضافه می گردد. 

محصولات پنجره دوجداره و پنجره upvc شرکت فاراد پنجره /تاپکو – با کد نمایندگی 289 ویستابست – دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست تولید می گردد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و استانداد 8510 دارای نشان استاندارد با شماره پروانه 734900294 می باشد.

قیمت پنجره دوجداره در هر متر مربع

پروفیل مورد استفاده از کمپانی VISTABEST (ویستابست) دارای گواهینامه مرکز تحقیقات مسکن- استاندارد RAL المان – 10 سال ضمانت نامه تحت پوشش بیمه آسیا می باشد

 

عوامل تأثیرگذار در قیمت هر مترمربع پنجره دوجداره عبارتند از:

1. نوع پروفیل upvc مصرفی، نوع گالوانیزه
2. نوع یراق مصرفی
3. نوع شیشه دوجداره مصرفی
4. نحوه نصب

حدود قیمت هر مترمربع پنجره دوجداره بین 150 تا 350 هزار تومان در مورخ اول آذر متفاوت می باشد. این عدد اصلا معیار دقیقی جهت مقایسه نمی باشد.

جهت استعلام قیمت با واحد فروش فاراد پنجره 02122895334 تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

تعداد 2 نظر و سوال

  1. محسن محمدی
    با سلام
    پنجره های منزلمون رو دو ساله تعویض کردیم. متاسفانه رنگ پروفیل تغییر کرده. آیا راه حلی هست که رنگ پنجره های دوجدارمون دوباره به حالت اولیه برگرده؟
    ممنون از راهنماییتون

    1. باسلام
      متاسفانه در پنجره دوجداره منزل شما از پروفیل غیر استاندارد استفاده شده است. با همان تولید کننده پنجره دوجداره تماس بگیرید. پروفیل upvc استاندارد هرگز تغییر رنگ نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top