skip to Main Content

عوامل تأثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

با توجه به گستردگی انواع پنجره های دوجداره یو پی وی سی و شرکت های ارائه دهنده این محصول و قیمت های پنجره دوجداره مختلفی که توسط این شرکت ها ارائه می گردد، این ضرورت پیش آمد تا در نوشته ای کوتاه گذری داشته باشیم بر عوامل تأثیرگذار بر قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی، به امید آنکه توانسته باشیم مصرف کنندگان عزیز را در انتخاب پنجره دوجداره یو پی وی سی کاملاً عایق و با قیمتی مناسب راهنمایی کرده باشیم.

قیمت پنجره دوجداره فاراد

عوامل تأثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی:

1. نوع پروفیل یو پی وی سی
2. نوع یراق آلات مصرفی
3. نحوه تولید
4. نحوه نصب
5. نوع شیشه دوجداره مصرفی
در ذیل به اختصار به توضیح هر یک می پردازیم:

1. نوع پروفیل یو پی وی سی مصرفی:

پروفیل یو پی وی سی که برای پنجره خود انتخاب می نمایید باید جهت شرایط آب و هوایی ایران ساخته شده باشد و استانداردهای مربوطه که یکی از معتبرترین آنها استاندارد RAL آلمان می باشد، را داشته باشد و در برابر تابش نور خورشید تغییر رنگ و یا ترک خوردگی در سطح آن ایجاد نگردد.

قیمت پروفیل upvc با توجه به فاکتورهای خاصی در نظر گرفته می شود که این فاکتورها شامل نوع گالوانیزه داخلی و لاستیک آبندی با توجه به طول متر محاسبه خواهد شد. جهت اطلاعات بیشتر می توانید به مقالات ˝استانداردهای پروفیل یو پی وی سی˝ و ˝تولید پروفیل یو پی وی سی با کیفیت˝ مراجعه فرمایید.

2. نوع یراق آلات مصرفی:

یکی از مهم ترین عاملی که بر قیمت پنجره دوجداره پس از پروفیل تاثیر گذار می باشد، انتخاب نوع یراق می باشد که مصرف کنندگان گرامی می توانند با توجه به نوع نیاز خود از مدل های مختلفی از آن استفاده نمایند (مدل های بازشو) و همچین نوع یراق مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

شرکت فاراد به مشتریان خود پیشنهاد استفاده از محصولات یراق آلات آلمانی ROTO و همچنین یراق آلات ترک VHS را می دهد که این دو مدل از یراق ها دارای کارکردی بسیار خوب و عالی می باشند و از آن ها در نصب و احرای پنجره upvc استفاده می گردد.

قیمت یراق آلات با توجه به موارد مختلفی قابل تغییر می باشد که شامل نوع بازشوی آن و همچنین ارتفاع و عرض این یراق ها می باشد و از قیمت های 15 هزار تومان شروع خواهد شد و تا به مرز یک میلیون و 800 هزار تومان نیز خواهد رسید. جهت اطلاعات بیشتر می توانید به مقالات ˝تأثیر یراق در پنجره دوجداره˝ و ˝چگونه یک پنجره مناسب انتخاب کنیم˝ مراجعه فرمایید.

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی
3. تاثیر نحوه تولید بر قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی:

حال پس از آنکه شما بهترین مواد اولیه را انتخاب کردید باید آن را به یک تولیدکننده توانا بسپارید تا بتواند یک پنجره دوجداره یو پی وی سی کاملاً عایق را تولید کند.

عوامل گوناگون و مهمی در تولید پنجره های مختلف وجود دارند که در اینجا قابل ذکر می باشند، که یکی از آن ها گالوانیزه داخلی پروفیل یو پی وی سی می باشد که بایستی با توجه به ضخامت 1.5 یا 1.25 به طور U شکل داخل پروفیل به صورت یکپارچه وجود داشته باشد و همچنین عامل مهم دیگری که در تولید پنجره های دوجداره حائز اهمیت می باشد، نوع لاستیک آبندی و هوابندی که حتما باید در انتخاب آن دقت کرد.

نصب پنجره upvc

نکته ی دیگری که در خصوص استاندارد های تولید پنجره وجود دارد آن است که توسط چه نوع ماشین آلاتی و در چه شرایطی نیز تولید می گردد بر حسب چنین شرایطی نیز قیمت تولید آن متغیر می باشد.

از نکات مهم دیگری که در این خصوص باید به آن توجه داشته باشید بررسی کیفیت جوش ها در کنج ها و تمیزی آن ها پرداخت و پس از آن گالوانیزه و لاستیک های آبندی و هوابندی می باشد.

4. تاثیر نحوه نصب بر قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی:

 

چگونگی تشخیص گاز آرگون در پنجره دوجداره

 

عوامل گوناگون و مهمی در تولید پنجره های مختلف وجود دارند که در اینجا قابل ذکر می باشند، که یکی از آن ها گالوانیزه داخلی پروفیل یو پی وی سی می باشد که بایستی با توجه به ضخامت 1.5 یا 1.25 به طور U شکل داخل پروفیل به صورت یکپارچه وجود داشته باشد و همچنین عامل مهم دیگری که در تولید پنجره های دوجداره حائز اهمیت می باشد، نوع لاستیک آبندی و هوابندی که حتما باید در انتخاب آن دقت کرد.

از دیگر عوامل اثر گذار بر قیمت کل پنجره دوجداره یو پی وی سی نوع نصب می باشد.

در صورتی پنجره دوجداره کاملا در شرایط استاندارد نصب می گردد که هم از بهترین مواد اولیه استفاده شده باشد و هم بهترین تولید کننده انتخاب شده باشد.

در صورتی که پنجره در شرایط کاملا استاندارد اجرا گردد آنگاه عایق کامل حرارت و صوت نیز می باشد، در صورتی که بهترین پنجره را انتخاب نمائید اما اگر همین پنجره به صورت غیر استاندارد نصب گردد آنگاه هرگز نمی تواند انتظارات شما را به خوبی برآورده کند.

جهت آگاهی از استانداردهای نصب پنجره های دوجداره یو پی وی سی می توانید به مقاله ˝شیوه صحیح نصب پنجره˝ مراجعه فرمایید.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره در لینک زیر:

پنجره upvc و انواع آن

5. تاثیر نوع شیشه دوجداره مصرفی بر قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی:

این موضوع واضح است که بیشترین درصد (80%) از پنجره شما را شیشه در برگرفته است، بنابراین حتما باید در انتخاب نوع شیشه نیز دقت بسیار زیادی را به خرج داده و این نکته نیز قابل ذکر است که عامل دیگری که در قیمت پنجره شما تاثیر گذار می گذارد انتخاب نوع شیشه می باشد.

به طور مثال شیشه های دوجداره صنعتی هر مترمربع A تومان می باشد و شیشه های دوجداره کارگاهی که تنها 2 جدار شیشه می باشد، هر مترمربع B تومان شیشه های دوجداره باید تماماً به صورت صنعتی تولید شده باشد و عایق بندی آنها به گونه ای انجام پذیرد که گاز آرگون تزریق شده هرگز از آن خارج نگردد.

یکی از عوامل بسیار مهمی که در کاهش آلودگی صوتی تا میزان 80% اهمیت دارد، شیشه می باشد. در صورتی که قصد دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری را به دست بیاورید می توانید به قیمت محوصلات شرکت فاراد پنجره در ارتباط با شیشه های دوجداره مراجعه فرمایید.

Rate this post

تعداد 5 نظر و سوال

  1. سلام از توضیحات ممنونم بنده مهدی بنی اسدی مرحله اول برای دو واحد ویلائی اگر کار مورد پسندبود باز در چابهار پاساژ بسیار اعظیم وشیک که با شما کار کنیم ساختساز مال برادر عزیزم حاجی بعد از ان اگه بتونیم نمایندگی در چابهار و بندر کنارک وایرانشهر را باهم کار کردیم 09130196100 مهدی بنی اسدی متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top