skip to Main Content

عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره

اگر در تولید پنجره ، عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره رعایت شود ، طول عمر پنجره بالا می رود. همیشه باید این نکته را مد نظر قرار دهیم که جهت بالا بردن طول عمر پنجره دوجداره چه پنجره upvc و چه پنجره آلومینیومی و بهبود عملکرد پنجره حتما باید ابعاد پنجره را قبل از تولید پنجره و یا حتی قبل از اجرای ساختمان و در هنگام تهیه نقشه های معماری بصورت ، بصورت استاندارد طراحی کرد.

نکته بسیار مهم این است که با یک طراحی استاندارد جهت ابعاد پنجره ، علاوه بر بالا بردن طول عمر پنجره و عملکرد کیفی آن ، شما می توانید با طراحی استاندارد هزینه های مربوط به خرید پنجره دوجداره را به شدت کاهش و یا افزایش دهید.

 

عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره

رعایت عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره برای پنجره لولایی در پروژه قلهک

رعایت عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره شامل فواید بسیاری برای مصرف کننده و تولید کننده خواهد بود، تنها با مدنظر قرار دادن یک سری اصول اولیه در طراحی نقشه پنجره های ساختمان ، می توانیم بهره وری این محصول را به شدت افزایش دهیم.

با طراحی استاندارد ابعاد پنجره می توان به 5 هدف دست یافت

1. بهره بردن از حداکثر بازشو جهت پنجره دوجداره با عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره
2. بازشو استاندارد پنجره دوجداره و عملکرد بهتر از نظر فنی.
3. زیبایی و تقارن در پنجره دوجداره.

4- بالا بردن طول عمر پنجره

5- هزینه تمام شده پایین تر، با یک طراح استاندارد و اصولی می توانید هزینه های خرید پنجره دوجداره را کاهش دهید.

همانطور که می دانید قیمت یراق آلات مصرفی بر اساس عرض و ارتفاع و تحمل وزن محاسبه می شود.

بیشتر بدانید: محاسبات مربوط به ممان اینرسی پنجره upvc

الف) عرض و ارتفاع بازشو جهت پنجره دوجداره لولایی

بهترین عرض بازشو جهت پنجره دوجداره لولایی بین 600 تا 900 میلی متر می باشد.
از نظر ارتفاع رنج 1000 تا 1800 میلی متر مناسب می باشد. جهت ارتفاع های بالاتر از 1800 میلی متر حتما باید از پروفیل درب به جای پروفیل پنجره و همچنین از یراق تا تحمل وزن130 کیلوگرم استفاده شود.

اگر پنجره لولایی خارج از این رنج تولید گردد طول عمر پنجره پایین می آید و مدام از رگلاژ خارج می شود و در هنگام باز و بسته شدن عملکرد خوبی نخواهد داشت و در نهایت موجبات رضایت مصرف کننده را فراهم نخواهد کرد.

عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی
پروژه تعویض پنجره قدیمی با پنجره upvc / شهرک غرب/عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره

نکته بسیار مهم این است که با یک طراحی استاندارد جهت ابعاد پنجره ، علاوه بر بالا بردن طول عمر پنجره و عملکرد کیفی آن ، شما می توانید با طراحی استاندارد هزینه های مربوط به خرید پنجره دوجداره را به شدت کاهش و یا افزایش دهید.

ب) عرض و ارتفاع استاندارد جهت درب در پنجره دوجداره

مناسب ترین عرض استاندارد جهت درب بین 700 تا 1000 میلی متر می باشد. ارتفاع استاندارد درب بین 2000 تا 2400 میلی متر باشد.

جهت درب حتماً باید از پروفیل درب upvc و یراق درب استاندارد استفاده شود. بعضا در کار بری های درب جهت کاهش قیمت از پروفیل پنجره بجای پروفیل درب استفاده می کنند که این کار خارج از الزامات فنی می باشد و پنجره تولید شده غیر استاندارد می باشد.

عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره لولایی
پروژه تعویض پنجره قدمی با پنجره دوجداره ویستابست/ پاسداران/ یراق roto

ج) عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره کشویی

در پنجره دوجداره کشویی هر چقدر عرض بازشو نسبت به ارتفاع آن بیشتر باشد، پنجره دوجداره کشویی از عملکرد بهتری برخوردار خواهد بود.

مناسب ترین عرض جهت بازشو پنجره دوجداره کشویی در رنج 800 تا 1500 میلی متر می باشد.بسته به ارتفاع پنجره دوجداره کشویی و ارتفاع فریم باید عرض آن را انتخاب کرد.

عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره upvc
عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره/ پنجره کشویی پروژه پاسداران

مناسب ترین ارتفاع جهت پنجره دوجداره کشویی را باید در رنج 1000 تا 2200 میلی متر انتخاب کرد.جهت عرض های کم حتماً باید ارتفاع کم باشد در غیر اینصورت پنجره دوجداره کشویی هرگز عملکرد استانداردی نخواهد داشت.

در کل بهترین حالت جهت عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره کشویی حالتی است که در ان عرض بازشو نسبت به ارتفاع آن بیشتر باشد.

بیشنر بدانید: معایب پنجره ریلی 

با توجه به محدودیت ضخامت زهوار شیشه دوجداره جهت پنجره های کشویی سعی بر این باشد که از ابعاد بزرگ شیشه در این نوع پنجره ها استفاده نشود چون در آن صورت دوجدار شیشه باید 6 میل در نظر گرفته شود و سکوریت شود با اسپیسر میانی حداقل 12 میل، زهوار شیشه در پنجره کشویی ویستابست 18 میل می باشد و ترکیب شیشه در حالت استاندارد 6-8-4 می باشد.

ولی در حالتی که ابعاد شیشه شما بزرگ باشد باید حداقل از شیشه 6-12-6 استفاده نمایید که 24 میل فضا نیاز دارد که این فضا در پنجره کشویی ویستابست مهیا نمی باشد و در مدل آلومینویی نیز حداکثر 24 میلیمتر می باشد.

در صورتی که تمایل به داشتن یک پنجره کشویی با ابعاد بزرگ هستید، پیشنهاد می گردد از مدل های لیفت اند اسلاید استفاده شود.

 

عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره کشویی

جهت بازشو با عرض های بالای 1000 میلی متر حتماً باید از 3 غلطک سرامیکی استفاده شود. بهترین یراق و پروفیل جهت پنجره دوجداره کشویی، یراق ROTO آلمان و پروفیل ویستابست می باشد.

تولید پنجره دوجداره کشویی از نظر فنی باید در سطح بالایی صورت پذیرد ازینرو در انتخاب تولیدکننده پنجره دوجداره کشویی وسواس فراوان داشته باشید.

د) عرض و ارتفاع استاندارد جهت پنجره دوجداره فولکس واگنی

مناسب ترین عرض جهت بازشو پنجره دوجداره فولکس واگنی را باید در رنج 800 تا 1500 میلی متر انتخاب نمایید.نسبت به ارتفاع پنجره باید عرض بازشو مناسب انتخاب گردد.یعنی اگر عرض فریم 3 متر باشد حداکثر بازشو جهت پنجره فولکس واگنی 1500 میلی متر می باشد.

مناسب ترین ارتفاع جهت پنجره دوجداره فولکس واگنی را می توان در رنج بین 1000 تا 2500 میلی متر انتخاب کرد.

پنجره دوجداره فولکس واگنی اغلب در مواردی استفاده می گردد که عرض و ارتفاع فریم آهنی زیاد می باشد و جهت حفظ منظره و یا دید از حداقل تقسیم بندی پروفیل UPVC می خواهند استفاده شود،

در این مواقع بهترین پیشنهاد پنجره دوجداره فولکس واگنی می باشد که تا ارتفاع 2400 میلی متر را ساپورت می کند و همچنین در عرض می توان هر لنگه را 1500 میلی متر انتخاب کرد درکل یک پنجره با ابعاد 3*2.4 متر را می توان بدست آورد.

بیشتر بدانید: پنجره دوجداره فولکس واکنی 

عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره فولکس واگنی
عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره / پنجره دوجداره فولکس واگنی

ه) عرض ارتفاع استاندارد جهت پنجره دوجداره سری لیفت اسلاید

پنجره لیفت اسلاید یکی از مدل های پنجره sliding یا کشویی می باشد با این تفاوت که این مدل، برخلاف مدل پنجره کشویی معمولی کاملا عایق می باشد و یکی از بهترین انواع پنجره های دوجداره بخصوص در طراحی های مدرن و ویلایی می باشد.

ویژگی های پنجره لیفت اسلاید:

۱- قابل تولید با پروفیل های آلومینیومی ترمال بریک

۲- قابل تولید در ابعاد ۱۰ متر عرض و ۳ متر ارتفاع

۳- عرض لنگه  بازشو تا ۲/۵ متر می تواند باشد و ارتفاع ۳ متر

۴-تحمل وزن غلطک های کشویی تا ۳۵۰ kg و بالای ۳۵۰ kg در نوع دوم

۵- باز و بست بسیار روان و با کمترین میزان وارد کردن نیرو، حتی در لنگه های بزرگ

۶- قابلیت تولید در مدل های مونو ریل، جفت ریل، سه ریل و چهار ریل

بیشتر بدانید: مشخصات فنی پنجره دوجداره لیفت 

پنجره ترمال بریک لیفت اسلاید + LST135

امید است با توجه به مطالب یاد شده در ارتباط با ” عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره” توانسته باشیم شما را در انتخاب مناسب ترین ابعاد استاندارد جهت هر نوع پنجره دوجداره، راهنمایی کرده باشیم در قسمت دوم این مطلب به ویژگی های یک پنجره دوجداره استاندارد upvc از نظر تولید ، متریال اولیه و نصب خواهیم پرداخت.

یک پنجره دوجداره استاندارد باید بتواند تمامی نیازهای شما را از یک پنجره عایق برآورده سازد. نیاز هایی مثل عایق گرما ، سرما بودن عایق صوت بودن و عایق در برابر غبار و دود. این موارد از ویژگی های یک پنجره دوجداره عایق و استاندارد می باشد. بنظر شما آیا هر پنجره دوجداره ای عایق و استاندارد است؟ آیا هر پنجره دوجداره ای عایق است؟

پنجره دوجداره استاندارد
عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره و تولید استاندارد پنجره دوجداره 2 عامل تضمین کننده کیفیت و طول عمر پنجره می باشد.

ابعاد استاندارد پنجره پذیرایی

با توجه به متراژ فضای پذیرایی شما می توانید ابعاد پنجره دوجداره مناسب پذیرایی را با توجه به مسائل فنی گفته شده در بالا ، انتخاب نمایید. بعنوان مثال اگر فضای پذیرایی شما 4 متر در 5 متر می باشد و قرار است پنجره در عرض 4 متر که جلوی آن یک بالکن نیز قرار دارد ، شما گزینه های زیر را دارید:

  • حالت اول : یک پنجره دوجداره مدل لولایی با عرض 3.20 و ارتفاع 2.20 که به بازشو های آن بصورت قدی در طرفین به عرض 80 سانت و در وسط یک شیشه یک تکه با عرض 1.60
  • حالت دوم : استفاده از یک پنجره دوجداره آلومینیومی مدل لیفت اسلاید که یک مدل کشویی عایق می باشد به صورت دو قسمتی یا سه قسمتی که بازشو در وسط می باشد.
  • حالت سوم : استفاده از یک پنجره فولکس واگنی دو لنگه
  • حالت سوم استفاده از یک پنجره کشویی که به صورت دو لت می باشد.

از مدل های گفته شده در بالا قیمت مدل لولایی و بعد کشویی از همه مناسب تر محاسبه می شود.

 

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره + بهار 1403

ابعاد استاندارد برای پنجره اتاق خواب

اتاق خواب ها اگر پنجره رو به نورگیر داشته باشنید بعلت قانون مشرفیت شهرداری با همسایه و یا واحد کناری ، باید از کفت تا ارتفاع 1.70 بازشو نداشته باشد و شیشه های قسمت زیر بازشو باید مات باشد. می توانید در چندین حالت پنجره اتاق خواب را طراحی کنید.

حالت اول : اگر پنجره قدی می خواهید مثلا با ابعاد 1.60 عرض و 2.20 ارتفاع ، این پنجره را از عرض 3 قسمت و ارتفاع 1 قسمت می کنیم ، و در قسمت و ردیف بالا یک عدد بازشو در نظر گرفته می شود.

حالت دوم : پنجره غیر قدی که 1 متر تیغه چیده شده است و سپس یک پنجره با عرض 1.60 و ارتفاع 1.60 در نظر گرفته شده است ، به صورت مربعی شکل ، در این حالت پنجره از عرض و ارتفاع 2 قسمت می شود و بازشو در قسمت بالا قرار می گیرد.

اگر اتاق خواب شما سمت نمای اصلی ساختمان است می توانید به صورت یک پنجره با ارتفاع 2.20 و عرض 1.60 در نظر گرفته شود که دو لت و بدون کتیبه می باشد که هم می توانید مدل لولایی و یا کشویی استفاده کنید که بصورت قدی باز می شود و در جلوی آن می توانید هندریل شیشه ای و یا نرده قرار دهید، اگر امکان نصب نرده نیست باید از پایین یک کتیبه به پنجره بدهیم و 1.10 آتش نشانی از کف را رعایت کنیم و سپس بازشو در نظر گرفته شود.

ویژگی های یک پنجره دوجداره استاندارد چه مواردی می باشد

همانطور که می دانید یک پنجره upvc از 3 بخش اصلی پروفیل upvc ، یراق که شامل لولا و اسپانیولت می باشد و بخش سوم شیشه دوجداره می باشد. به این موارد باید تولید و نصب را اضافه کنید. اگر در پنجره upvc شما در این 5 قسمت استاندارد های لازم رعایت شده باشد محصول نهایی یک پنجره استاندارد و با ویژگی های واقعی یک پنجره دوجداره می باشد نه اینکه تنها اسم پنجره دوجداره را به یدک بکشد.

  • پروفیل upvc استاندارد: اگر بخواهیم بطور خلاصه و یک راهنمایی خوب برای شما داشته باشیم تنها به این نکته اکتفا کنید که پنجره upvc که خریداری می کنید، استاندارد RAL آلمان را داشته باشد. استاندارد RAL آلمان یک گواهینمامه معتبر می باشد که بسیار سختگیرانه عمل می کند.
  • در مورد استاندارد RAL آلمان بیشتر بدانید. یکی از پروفیل های UPVC که قدمت طولانی و اولین در این گواهینامه دارد پروفیل یو پی وی سی ویستابست می باشد. اولین و تنهاترین دارنده گواهینامه RAL آلمان در ایران. نکته بسیار مهم دیگر استاندارد بودن ابعاد و ضخامت گالوانیزه های داخلی پروفیل های یو پی وی سی می باشد که در ویستابست حتما باید 1/5 میلیمتر باشد.

خرید یک پنجره دوجداره استاندارد نوعی سرمایه گذاری و افزایش دارایی است اما خرید یک پنجره غیر استاندارد تنها و تنها هزینه کردن است و از دارایی های شما می کاهد. استاندارد ها هستند که اعتماد ساز می باشند.

پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد

پنجره دوجداره استاندارد ویستابست

کافی است نام پروفیل یو پی وی سی مورد نظر را در سایت آلمانی gkfp.de وارد نمایید تا از دارا بودن گواهینامه معتبر RAL مطمئن شوید.

پنجره دوجداره شبستر

 

  • یراق آلات استاندارد: در یراق آلات آلمانی حتما حتما ROTO آلمان را انتخاب نمایید که بالاترین کیفیت را دارا می باشند ، اگر هزینه برای شما مهم است و ابعاد پنجره شما آنچنان بزرگ نیست پیشنهاد ما یراق VORNE ترکیه می باشد. یک راهنمایی خلاصه و خوب جهت داشتن یک یراق استاندارد و با کیفیت. حتما از لولاهای قابل تنظیم با تحمل وزن بالا استفاده نمایید.

پنجره دوجداره استاندارد

یراق استاندارد

  • شیشه دوجداره استاندارد: شیشه دوجداره خود را بصورت تمام صنعتی تهیه نمایید. اسپیسر های یک پارچه استفاده شده باشد ، سوپاپ های تزریق گاز قابل رویت باشد و چسب دور آن سیاهی به پنهای 1 سانت دور تا دور شیشه داشته باشد.

شیشه استاندارد

  • تولید استاندارد : یکی از موارد بسیار مهم تولید استاندارد می باشد. اما تولید استاندارد از کجا می آید؟ یک تولید استاندارد می تواند حاصل سالها تجربه باشد. تجربه ای که بسیار با ارزش و گران می باشد. تجربه ای که خیلی خوب می داند جهت چه ارتفاعی چه لولایی و چه یراقی باید استفاده شود. در تولید خوب است که گالوانیزه به ابعاد و ضخامت استاندارد در تمام سطوح پروفیل قرارد داده می شود و کلیه لاستیک های آب بندی پنجره از نوع epdm قرار داده می شود.

 

  •  اما یک دفترجه اعتماد ساز خوب و عالی وجود دارد بعنوان “دفترچه الزامات فنی پنجره دوجداره ” یک دفترچه ای که توسط شرکت ویستابست تهیه شده است و در آن تمامی نکات تولید یک پنجره دوجداره استاندارد توضیح داده شده است . این دفترچه در اختیار تمام نمایندگان و تولید کنندگان پنجره UPVC با پروفیل ویستابست قرار داده شده است. بهترین تضمین برای شما این است که از یک نماینده معتبر ویستابست خرید خود را انجام دهید و از او بخواهید دفترچه الزامات فنی را مهر و امضاء شده پیوست قرارداد نماید.

 

بیشتر بدانید: نقش گالوانیزه داخی در بالا بردن مقاومت و ممان اینرسی در پنجره upvc

مقاومت پنجره upvc

تولید استاندارد پنجره دوجداره

  • نصب و اندازه گیری استاندارد: ابعاد برداری دقیق قبل از تولید پنجره یکی از موارد مهم در استاندارد بودن پنجره upvc می باشد. فضای نصب پنجره نه باید کیپ باشد که تحمل انبساط و انقباض را نداشته باشد و نه زیاد باز باشد که از فضای اطراف پنجره صدا، سرما و گرد و خاک وارد شود.
  • پنجره دوجداره ای که از طرفین 4 میل فاصله و بادخور داشته باشد و این فضا با فوم پلی ارتان  پر شده باشد هم اندازه گیری دقیقی داشته است و هم نصب استانداردی. پیچ های مخصوص نصب باید همگی از نوع بولدکس و در فواصل مشخص پیچ شوند. بعد از تزریق فوم پلی ارتان که عایق می باشد ، در بادخور های درنظر گرفته شده ، از سمت بیرون پنجره باید با چسب مخصوص سیلیکون ماستیک استاندارد و مقاوم در برابر تابش نور خورشید ، آب بند شود.

 

استفاده از فوم اسپری

اگر تمامی موارد گفته شده در بالا رعایت گردد، می توان گفت که پنجره دوجداره شما بصورت استاندارد تولید شده است. در غیر این صورت جواب این سوال ” آیا هر پنجره دوجداره ای عایق و استاندارد است؟

” متاسفانه ” خیر ” است. با توجه به انواع و اقسام پروفیل های متفرقه متاسفانه پنجره های دوجداره غیر استاندارد که از عایق بودن تنها یک اسم را یدک می کشند ، در بازار در و پنجره به وفور دیده می شوند و باعث افزایش نارضایتی ها از پنجره upvc شده است .

خرید یک پنجره دوجداره استاندارد نوعی سرمایه گذاری و افزایش دارایی است اما خرید یک پنجره غیر استاندارد تنها و تنها هزینه کردن است و از دارایی های شما می کاهد. در واقع این استاندارد ها هستند که اعتماد ساز می باشند.

 

جهت اطلاعات بیشتر  در ارتباط با “عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره ”  و همچنین” تولید استاندارد پنجره دوجداره “می توانید با واحد فنی مهندسی شرکت فاراد پنجره به شماره 02122895334 تماس حاصل فرمایید.

3.7/5 - (11 امتیاز)

تعداد 33 نظر و سوال

  1. با سلام
    بنده یک واحد در حال بازسازی دارم و پنجره دوجداره میخوام
    امکان ارسال کارشناس به محل هست ????

    1. باسلام
      خواهشمند است جهت خرید پنجره دوجداره با واحد فروش به شماره 02122895334 تماس حاصل فرمایید.
      باتشکر-فاراد پنجره

  2. محسن محمدی
    سلام
    ببخشید برای پنجره دوجداره سرویس با عرض 276 میلیمتر امکان استفاده از یراق دوحالته وجود داره؟

    1. باسلام
      احتمالا شما از همکاران عزیز در تولید در و پنجره های دوجداره هستید که تمایل به تست فنی شرکت فاراد دارید. شما جهت این ابعاد چه نیازی به یراق دوحالته دارید ؟ آنهم در سرویس! بهتر است از یراق سرویسی استفاده کنید . خیر امکان ندارد و نیازی هم نیست.

  3. باسلام
    بند برای یک واحد ساختمان که عرض 10 متر است نزدیک به 6 متر پروفیل درب و پنجره گذاشتم که درب 1 متر در226 است اگه بخواهم کل درب از شیشه دوجداره استفاده کنم میشه ؟و برای پنجره های سه قسمت کرده ام هر کدام 178 در 226 اگه بخواهم پنجره یک تیکه بگذارم جواب می دهد یا نه

    1. باسلام
      بله این امکان وجود دارد. جهت راهنمایی بیشتر با واحد فنی مهندسی تماس حاصل فرمایید.

    2. با سلام
      جهت درب این امکان وجود دارد اما به شرطی که از پروفیل upvc سری 70 جهت تولید پنجره دوجداره استفاده شود. جهت پنجره ها هم درصورت درخواست یک تکه بودن حتما جهت تولید پنجره دوجداره بجای استفاده از پروفیل پنجره چهت بازشو با توچه به ارتفاع زیاد باید از پروفیل در جهت بازشو و یراق پنجره استفاده شود. پیشنهاد می گردد در هر دو حالت از پروفیل سری 70 ویستابست استفاده گردد.

  4. Ba Salam,
    lotf konied abad wa andazeh panjarehhaye tolidi khodeton ra be sorat jadwal bedahid ke ma betonim toy proje ha astefadeh konim.
    motasefaneh hame tolid konandeh ha atelaat kafi namizaran faghat tabligh ke bekar tarahan namikhorad.

    1. باسلام
      پنجره طبق سفارش مشتری و طبق ابعاد اعلامی از طرف مشتری تولید می گردد. پنجره دوجداره به ابعاد دلخواه تولید نمی گردد و سپس بفروش برسد. شما ابعاد خود را اعلام فرمایید تا برآورد قیمت و سپس تولید پنجره دوجداره صورت پذیرد.

  5. اندازه استاندارد پنجره دوجداره براي پذيرايي با عرض ٤/٦٠و ارتفاع ٣متر و متراژتقريبا٤٠متر را اعلام كنيد

    1. باسلام
      با توجه به ابعاد اعلامی از طرف شما بهترین طرح پیشنهادی استفاده از پنجره دوجداره مدل فولکس واگنی و یا مدل lift&slide با پروفیل سری 70 ویستابست و جهت پنجره لیفت با استفاده از پروفیل آلومینیومی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش 22895334 تماس حاصل فرمایید.

  6. با سلام
    ایا شدکت فاراد پنجره در کرمان نمایندگی دارد.؟اگر بله لطف کنید ادرس و شماره تلفن اعلام فرمایید.
    با تشکر روح الامینی

  7. سلام خسته نباشید ایا امکان ساخت پنچره به عرض1.80در ارتفاع2متر و کنارش یه پنچره بازشو به عرض40سانت به ارتفاع دومتر باشه این دو قسمت میخوام باهم باشن امکانش هست

  8. سلام
    خدا قوت
    برای ابعاد 2*1.5 موجود باید در نقشه ابعاد فریم پنجره هم اضافه شود؟؟
    با تشکر

  9. با سلام و احترام
    درب آلومینیومی دوجداره کار گذاشته ام که مشخصات آن به شرح زیر است.
    دو لنگه ریلی عرض 1.2 متر ارتفاع 2 متر
    لنگه ثابت وسط عرض 1.7 ارتفاع 2 متر
    (درب سالن پذیرایی همکف میباشد.)
    برخی اعتقاد دارند استهلاک آن زیاد است .دربها ضعیف هستند و ممکن است در طول زمان خم شوند، شیشه ها ممکن است بشکنند. غلطک ریلها بعد از دوسال خراب شوند خطر دارد و …. برخی هم میگویند استاندارد است و مشکلی ندارد. به نظر شما تغییرش دهم و تعداد لنگه هایش را بیشتر و عرضش را کم کنم یا نه.
    تشکر

  10. باسلام پنجره دو جداره كه قسمت سابت ان عرض ٣ متر شيشه و ارتفاع ٢/٢٠ شيشه ميخواهد درست ميشود شيشه دو جداره با اين ابعاد

  11. سلام من میخواستم شیشه سکوریت فروشگاهم رو تعویض کنم ،میتونم از ابعاد یک تیکه عرض 2متر در ارتفاع 2/70 از مجموعه شیشه دوجداره و قلبش استفاده کنم.ممنون

  12. با سلام
    پذیرایی به ابعاد 7 عرض و 6 طول به ارتفاع 2.90 در دست ساخت دارم
    جهت استقرار دو پنجره upvc چه ابعادی مناسب هست؟؟؟

    1. باسلام
      ارتفاع استاندارد برای پنجره اگر می خواهید از کتبیه استفاده نشود ، 2/40 می باشد. جهت عرض پنجره می توانید از 2 پنجره به عرض 2/5 متر استفاده نمایید.

  13. سلام
    جهت ساخت فرم پنجره، اگر به عنوان مثال ابعاد تمام شده (پشت تا پشت) پنجره 150*180 باشه، ابعاد داخلی فرم هم باید 150*180 باشه یا چند سانت اضافه تر میگیریم؟

    1. باسلام
      بسته به اینکه از چه نوع فریم آهنی استفاده می کنید ابعاد تغییر می کند. معمولا از قوطی 60 در 40 استفاده می شود.

  14. سلام
    من یک پنجره پی وی سی می‌خوام نصب کنم که ارتفاع ۱/۷۰ و به عرض ۴ متره

    براینکه پروفیل بالایی ( به دلیل عرض زیاد) شکم نده چکاری باید بکنم؟
    با تشکر

    1. سلام
      جهت ساخت این پنجره با این ابعاد حتما باید از پروفیل یو پی وی سی ویستابست سری 70 با مولین استاتیکی استفاده شود که مقاومت آن 10 برابر پروفیل های upvc معمولی می باشد.

    1. سلام
      جهت تولید پنجره دوجداره با این ابعاد اگر می خواهید از کتیبه استفاده ننمایید و بازشو با همین ارتفاع باشد ، حتما باید از پروفیل آلومینیومی استفاده نمایید. ولی اگر از کتیبه در بالای پنجره استفاده شود ارتفاع درب شما استاندارد خواهد شد و از پروفیل upvc هم می توانید استفاده نمایید.

  15. با سلام. ابعاد فرم پنجره هال پذیرایی به ابعاد عرض 5 متر و ارتفاع 2.20 متر است. امکان اینکه پنجره بصورت کشویی و دو لنگه که هر کدام 2.5 در ارتفاع 2.2 باشه?

  16. سلام خسته نباشید آیا برای پنجره دو جداره 6 میل دو لنکه و هر لنگه به ار تفاع 220 و عرض 150 بکار برد که در جمع میشه 220 ارتفاع و 300 پهنا. با این توصیف که یکی ثابت و یکی متحرک باشد ممنون

  17. سلام برای ساختمان مصالح بنای امکان اجرای پنجره سایز بالا تمام قد هست؟!

  18. با سلام.یه پنجره دارم به عرض ۳٫۲۰و ارتفاع ۲٫۷۰.امکانش هست پنجره یه تیکه با درب کشویی کار بزارم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top