skip to Main Content

5 مدل شیشه دوجداره جورجین بار جهت پنجره دوجداره

شیشه دوجداره جورجین بار به چه شیشه ای گفته می شود ؟

حتما به شیشه های دوجداره ای که داخل آن توسط فریم های آلومینومی ظریف ، شبکه بندی شده است ، تا بحال برخورد کرده اید ، به این نوع شیشه ها شیشه دوجداره جورجین بار گفته می شود. در واقع این دکور توسط فریم های آلومینیومی تولید می شود و در بین فضای دوجداره شیشه قرار داده می شود.

شیشه دوجداره جورجین بار جهت پنجره دوجداره بسیار مناسب می باشد. با استفاده از شیشه دوجداره جورجین بار شما می توانید پنجره دوجداره خود را به طرح های قدیمی پنجره های چوبی و کلاسیک نزدیک نمایید و زیبایی خاصی را به پنجره خود ببخشید.

شیشه دوجداره جورجین بار در چه رنگهایی موجود می باشد؟

بر حسب اینکه پنجره شما چه رنگی باشد می توانید رنگ جورجین بار خود را انتخاب نمایید. اگر پنجره طرح چوب دارید می توانید از رنگ جورجین  خود را طرح چوب  یا طلایی انتخاب نمایید. جورجین در انواع رنگهای سفید ، مشکی ، طلایی و نقره ای موجود می باشد.

قیمت شیشه دوجداره جورجین با توجه به دکور مشبک آلومینیومی حدودا 4 برابر قیمت شیشه دوجداره استاندارد معمولی می باشد.

بیشتر بدانید: قیمت انواع پنجره دوجداره

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره 1402

با توجه به اینکه انجام ام این خطوط که طرحی مشبک مشبک را به پنجره می دهد توسط پروفیل امکان پذیر نمی باشد و اگر هم باشد به این ظرافت نیست از این رو از این طرح ها در فضای بین شیشه دوجداره استفاده می نمایند.

شیشه دوجداره جورجین بار

شیشه دوجداره جورجین بار چیست؟

یکی از انواع شیشه های دوجداره موجود که می تواند در بحث دکوراسیون داخلی و شکیلتر شدن پنجره دوجداره بسیار دخیل باشد شیشه جورجین بار است.در شیشه دکوراتیو بدین صورت می باشد که یک دکور آلومینیومی به رنگ سفید، نقره ای ، طلایی و یا طرح چوب به صورت اشکال مختلف در بین فضای بین شیشه دوجداره قرار می گیرد و زیبایی خاصی را به پنجره می دهد.

 

از این مدل از شیشه دوجداره می توان برای پنجره ها، درهای ورودی و شیشه های کابینت نیز استفاده نمود.
با توجه به اینکه هزینه تولید شیشه جورجین بار بالا می باشد، بهتر است جهت مقاوم سازی شیشه دوجداره ، هر یک از جداره های مختلف شیشه ، سکوریت شوند تا مقاومت آنها در برابر ضربه 20 تا 30 درصد افزایش یابد.

شیشه دوجداره جورجین پروژه صادقیه

ایتگونه شیشه های دوجداره این امکان را به ما میدهد تا هر گونه طرحی را که میخواهیم بتوانیم بر روی پنجره های دوجداره ایجاد کنیم ، تا مجموعه پنجره دوجداره و شیشه دوجداره کاملا هماهنگی خود را با نوع معماری ساختمان حفظ نماید.

از این نوع شیشه ها می توان در مدل های مختلف پنجره دوجداره شامل upvc آلومینیومی و یا حتی چوبی استفاده کرد.

اگر پنجره سفید است می توانید از رنگ سفید آن و یا طلایی آن استفاده نمایید. اگر پنجره شما طرح چوب است می توانید از مدل طرح چوب و یا رنگ طلایی آن استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top