skip to Main Content

خرید توری پنجره

توری پنجره از دیگر محصولات فاراد پنجره می باشد، این توری های مخصوص پنجره دوجداره می باشند و به توری های پلیسه ای نیز معروف می باشند.

توری پنجره

 

قیمت انواع توری پنجره :

جهت آگاهی از قیمت انواع توری پنجره وارد لینک مخصوص قیمت توری پلیسه ای شوید.

قیمت توری پنجره 1402

معرفی توری پلیسه پنجره 

یکی دیگر از محصولات شرکت فاراد پنجره ساخت توری های پلیسه ای می باشد که بصورت آکاردئونی از طرفین جمع می گردد. این توری ها مخصوص پنجره آلومینیومی ،پنجره upvc و همچنین آهنی و چوبی می باشد. جهت خرید توری پنجره نیازی به حضور کارشناس شرکت در محل نصب نمی باشد و با اعلام حدودی ابعاد پیش فاکتور برای خرید توری ارسال می گردد. بس از تایید پیش فاکتور توری ، کارشناسان به محل پروژه جهت اندازه گیری مراجعه می کنند.

توری پنجره UPVC

مزایا خرید توری پلیسه ای پنجره دوجداره :

  • سهولت در نصب
  • شستشوی آسان
  • ظرافت و زیبایی
  • ضد گرد و غبار
  • ضر حشرات
  • باز و بست آسان

توری پلیسه پنجره دوجداره

متریال توری  پلیسه ای پنجره دوجداره

جنس این  نوع توری ها از الیاف فایبر گلاس با رزین پلی استر ( فایبرگلاس از مخلوط رزین پلی استر، الیاف شیشه، رنگ و مواد دیگری تشکیل شده‌است) که به حالت پلیسه ای در آمده است ساخته شده اند که ضد گرد و غبار میباشند و چون آنتی استاتیک (جهت دور کردن حشرات از خود) میباشد دید را محدود نمی کنند و نیاز به شستشو و تمیز کردن ندارد.

فریم این نوع توری ها هم رنگ با پنجره UPVC میباشند و بسیار ظریف هستند طوری که وقتی در پشت پنجره دوجداره شما نصب میگردد زیبایی خاصی به پنجره و نمای ساختمان شما را میدهند.

 

توری ضد حشرات قابل نصب در پنجره دوجداره  یو پی وی سی UPVC ، پنجره ترمال بریک آلومینیومی ، چوبی و آهنی می باشند. دارای قابلیتهای منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد. این نوع توریها در سه نوع ثابت ، پلیسه ای و رولینگ Rolling عرضه می گردند . جنس توریهای استفاده شده از UV-Fiberglass بوده و دارای یک سال گارانتی می باشند .

جهت خرید توری می توانید با واحد فروش فاراد پنجره 22895334 تماس حاصل فرمایید. 

 

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد One Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top