skip to Main Content

معرفی محصول توری پنجره آلومینیومی

محصول توری پنجره فاراد مناسب جهت انواع پنجره های آلومینیومی و پنجره upvc می باشد. این محصول در انواع رنگ های پودری ، طرح چوب و آنادایز قابل تولید می باشد.

بعنوان مثال برا پنجره آلومینیومی به رنگ آنادایز شامپاینی شما می توانید از توری پنجره با قاب  آنادایز شامپاینی استفاده نمایید.

توری پنجره
مزایا و معایب توری پلیسه ای

توری پنجره آلومینیومی فاراد پنجره 

یکی از انواع توری های تولیدی این مجموعه توری پنجره آلومینیومی می باشد. با توجه به نوع رنگ پنجره آلومینیوم که آنادایز یا رنگ پودری می باشد، فریم این توری ها هم دقیقا در رنگ های پودری مورد نظر و همچنین هم رنگ با رنگ آنادایز پنجره آلومینیومی قابل تولید می باشد.

این توری ها بسادگی قابل نصب بوده و باز بست کردن آنها جهت شستشو به سهولت انجام می گیرد. این توری دقیقا جهت پنجره آلومینیوم تولید و در طرح ها و رنگهای پنجره آلومینیومی موجود می باشد.

%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87

جهت سفارش می توانید با واحد فروش فاراد پنجره 22895334 تماس حاصل فرمایید.

قیمت انواع توری پنجره در لینک زیر:

قیمت توری پنجره 1402

مزایای استفاده از توری پنجره آلومینیومی :

۱٫ طول عمر و دوام بالا: فریم این توری ها از آلومینیوم با ضخامت مناسب ابعاد ساخت، طراحی و تولید می گردد همچنین توری های مورد استفاده از الیاف فایبرگلاس با رزین پلی استر می باشد که به حالت پلیسه ای درآمده است که ضد گرد و غبار می باشد.

۲٫ سهولت نصب: توری پنجره فاراد این قابلیت را دارد که به سادگی نصب می گردد و نوع سوپر فریم آن که از داخل نصب می گردد بدون هیچ گونه سوراخ کاری در پنجره نصب می گردد و به راحتی قابل باز شدن و نصب دوباره جهت شستشو می باشند.

توری پنجره

۳٫ خاصیت ضد حشرات: با توه به جنس توری های پلی استر که آنتی استاتیس می باشند، همین خاصیت باعث دفع حشرات از خود گردیده و همچنین دید را نیز محدود نمی کنند.
۴٫ سهولت نظافت: توری پنجره آلومینیومی فاراد به سادگی قابل شستشو با یک پارچه آغشته به آب سرد می باشد و همچنین با توجه به جنس آنها و خاصیت این توری ها، گرد و غبار به آن نمی چسبد و آن مقدار محدود نیز با باز و بسته شدن توری، از آن خارج و جدا می گردد.

۵٫ عدم کاهش دید: توری فاراد این قابلیت را دارد که در حین بسته بودن و جمع شدن به یک طرف در داخل فریم خود جمع می شود و هیچگونه مانعی از جهت دید در حین بسته شدن ایجاد نمی کند و همچنین در هنگام باز بودن نیز جلوی دید را هرگز نمی گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد One Comment

  1. سلام و خسته نباشید
    ببخشید من میخواستم بدونم برای توری این توری ثابتا گزینه مناسب تریه یا این توریا که مثل مدل آکاردئونی باز و بسته میشن؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top