skip to Main Content

الو پنجره چیست؟

این روزها در برخی نقاط شهر تبلیغات محیطی با نام “الو پنجره” نقش بسته است.الو پنجره سـامانه ای است که توسط شرکت ویستابست (تولید کننده پروفیل درو پنجره ی یو پی وی سی ) راه اندازی شده و شهروندان می توانند از طریق تماس با آن، درباره پنجره دوجداره ی یو پی وی سی استاندارد اطلاعـات لازم را کسب نمایند.

الو پنجره

چرا “الو پنجره” به وجود آمد؟

صنعت یو پی وی سی در ایران سابقه ای 30ساله دارد و امروز با توجه به بـالا رفتن هزینه های مربوط به انرژی و شرایط زیست محیطی،موارد استفاده از پنجره های دو جداره یو پی وی سی در کلان شهرها و شهرها به وفور دیده می شود. پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد پنجره ای است کاملا عایق ،از نظر تبادل انرژی ،حرارت،صوت و گرد و غبار.

“الو پنجره ” سامانه ای است که مصرف کنندگان عزیز را در جهت خرید یک پنجره دو جداره کاملا استاندارد و نگهداری آن راهنمایی می نماید.

دستگیره پنجره دوجداره

اما پنجره دوجداره استاندارد چیست؟

پنجره دوجداره از بخش های مختلف تشکیل شده است که جهت استاندارد بودن محصول نهایی تمام اجزاء آن باید از استاندارد لازم برخوردار باشند، یعنی:

1)      پروفیل یو پی وی سی استاندارد و تولید شده با شرایط آب و هوایی همان منطقه و داشتن تمام گواهینامه های لازم.

2)      تولید استاندارد

3)      یراق آلات استاندارد

4)      شیشه دوجداره کاملا صنعتی و استاندارد

5)      نصب استاندارد پنجره

متاسفانه در چندین سال گذشته با ورود پروفیل های یو پی وی سی  نامرغوب و تولید کنندگان متفرقه و غیر متعهد و قیمت های متفاوت در صنعت درو پنجره ی دو جداره یو پی وی سی، یک نوع سردرگمی در بین مشتریان دیده می شد که کدام یک ازاین شرکت ها از پروفیل استاندارد،تولید استاندارد و نصب استاندارد برخوردار می باشند و مصرف کنندگان و مشتریان عزیزتنها یک دید کلی از پنجره دوجداره داشتند و آگاه سازی در این ارتبـاط انجام نشده بود و از اجزاء آن که شامل یراق، شیشه دوجداره ،تولید ،نصب استاندارد و پروفیل یو پی وی سی می باشد، کاملا بی خبر بودند و تنها به این جمله اکتفا می کردند که پنجره دو جداره یو پی وی سی پنجره ای است عایق از نظر تبادل انرژی،صوت و گرد و غبار،با این آگاهی پنجره یو پی وی سی خود را سفارش می دادند.

انتخاب بهترین یراق آلات و پروفیل پنجره دوجداره

اما پس از نصب آن هرگز انتظارات آنها برآورده نمی شد،چون در تولید پنجره های دوجداره ازپروفیل یو پی وی سی مناسب،یراق مناسب و شیشه دوجداره استاندارد استفاده نشده بود واستانداردهای تولید و نصب پنجره دوجداره که بسیار مهم می باشد در پنجره یو پی وی سی تولید شده رعایت نگردیده بود.

چگونگی تشخیص گاز آرگون در پنجره دوجداره
پنجره لولایی

از اینرو این نیاز احساس شد که سامانه ای در جهت آگاه سازی مشتریان در جهت خرید و نگهداری پنجره های یو پی وی سی راه اندازی گردد.سامانه ی “الو پنجره” مشتریان و مصرف کنندگان عزیز را در جهت انتخاب یک تولید کننده ی در و پنجره یو پی وی سی که تولیدی استاندارد داشته باشند، راهنمایی می نماید .

شرکت فاراد پنجره  از نمایندگان  شرکت ویستابست با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از پروفیل یو پی وی سی ویستا بست  Vista Best که دارای استانداردها و گواهینامه های داخلی و اروپایی می باشند وهمچنین با بهره گیری از کارشناسان متخصص در امر مشاوره،طراحی ،اندازه گیری،تولید و نصب استاندارد پنجره  دو جداره این آمادگی را دارد تا مشتریان عزیز را از خدمات مناسب خود در راستای کاهش هزینه های مربوط به انرژی بهره مند نماید و با اعتمـاد راسخ بر این جمـله که فروش پایان یک معـامـله نیست بلکه آغاز یک تعهد است خدمات پس از فروش کاملی را به مشتریان عزیز خود ارائه می نماید.

پیشنهـاد دیگری که می توان به مشتریان و مصرف کنندگان عزیز در جهت انتخاب یک تولید کننده  خوب ارائه کرد،این است که حتما از پروژه های انجام شده توسط آن شرکت بازدید نمایند و رزومه کاری آن شرکت را بررسی نمایند.رزومه کاری و میزان رضایتمندی مشتریان یک شرکت بزرگترین سرمایه یک واحد تولیدی می باشد .

شما مشتریان عزیزمی توانید با مراجعه به قسمت پروژه ها در سایت شرکت فاراد پنجره،پروژه  نمونه خود را انتخاب نمایید و طی تماس با کارشناسان فروش،هماهنگی های لازم جهت بازدید شما فراهم آید.امید است با راه اندازی سامانه ” الو پنجره” توسط شرکت ویستابست و همکاری تولید کنندگان متعهد روز به روز شاهد شکوفایی بیشتر در صنعت در و پنجره های دوجداره یو پی وی سی باشیم و مصرف کنندگان عزیز بابت هزینه ای که پرداخت می کنند، از یک پنجره کاملا عایق با طول عمر بالا بهره مند گردند.

چگونگی تشخیص گاز آرگون در پنجره دوجداره

جهت آگاهی بیشتر از ویژگی های پروفیل یو پی وی سی استاندارد،تولید پنجره دوجداره استاندارد ،یراق آلات استاندارد پنجره یو پی وی سی، شیشه دوجداره کاملا صنعتی و نصب استاندارد می توانید به مقالات موجود در سایت شرکت فاراد پنجره تولید کننده در و پنجره دوجداره مراجعه فرمایید.

فاراد پنجره= کیفیت+قیمت + تحویل بموقع

4/5 - (2 امتیاز)

تعداد 7 نظر و سوال

  1. چند ماه قبل بنجره قدیمی را با بنجره دو جداره تعویض کردم حالا که سرما شروع شده شیشه ها ار داخل سرد است و نسیم سرد تبادل مینماید ایا این مورد طبیعی است یا خیر ضمنا شیشه ها بخار نمیکند

    1. باسلام
      خیر طبیعی نمی باشد.
      پنجره خوب تولید نشده است و شیشه ها گاز آرگون ندارند.

  2. سلام
    ببخشید فاراد پنجره کد نمایندگی فروش پنجره دوجداره از شرکت ویستابست رو داره؟

    1. باسلام
      شرکت فاراد پنجره تولید کننده پنجره دوجداره با استفاده از پروفیل ویستابست از نمایندگان رسمی شرکت ویستابست می باشد. پیشنهاد می گردد جهت سفارش خرید پنجره دوجداره حتما استعلام آن شرکت را از سامانه الو پنجره بگیرید.

    1. با سلام
      بهترین نوع پروفیل upvc جهت شرایط آب و هوایی استان خوزستان پروفیل ویستابست به رنگ سفید می باشد که دارای استاندارد RAL می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top