skip to Main Content

پروژه پنجره دوجداره در شهرک امیر دشت + تابستان 1395

پروژه پنجره دوجداره در شهرک امیر دشت یک پروژه نوسازی بود گه از پنجره های دوجداره ویستابست و یراق ROTO در آن استفاده شد. با توجه به رطوبت بالا در شهرک های کنار ساحل ، پیشنهاد ما استفاده از یراق آلات ROTO و گالوانیزه های داخلی استاندارد جهت پنجره upvc می باشد.

 

پروژه پنجره upvc در شهرک امیر دشت
پروژه پنجره دوجداره در شهرک امیر دشت

در پروژه پنجره دوجداره در شهرک امیر دشت از شیشه خاصی جهت پوشش سقف استخر استفاده شد تا علاوه بر داشتن ایمنی بسیار بالا در هنگام شکسته شدن و عایق در برابر نفوذ آب ، منظره زیبای آسمان نیز از محیط استخر سرپوشیده قابل دیدن باشد.

 

در پروژه پنجره دوجداره امیردشت با توجه به ابعاد پنجرها و نقشه معماری و همچنین شرایط آب و هوایی منطقه پروفیل سری 70 ویستابست پیشنهاد داده شد. گالوانیزه داخلی پنجره ها تماما به ضخامت 1/5 و بصورت یکپارچه در تمام سطوح استفاده شده است.

 

با توجه به رطوبت بالای هوا و همچین وجود نمک در آب بخاطر نزدیکی به دریا، در پروژه پنجره دوجداره امیردشت از یراق آلات استاندارد roto آلمان که دارای نتایج  تست های معتبر می باشد.

پروژه پنجره دوجداره یو پی وی سی در شهرک امیر دشت
پروژه پنجره دوجداره در شهرک امیر دشت

مشخصات فنی پنجره های نصب شده در پروژه پنجره دوجداره در شهرک امیر دشت:

نام پروژه: پنجره دوجداره امیر دشت

مجری: فاراد پنجره

پروفیل upvc: پروفیل upvc ویستابست سری 7 با کالوانیز داخلی به ضخامت 1/5 میلیمتر و لاستیک های آب بندی از نوع epdm

یراق: roto آلمان شاملا تک حالته ، دوحالته و یراق درب سوییچی

شیشه دوجداره: شیشه دوجداره تمام صنعتی 6 میل و 4 میل ساده بهمراه تزریق استاندارد گاز آرگون

اجرا: تابستان 1395

پروژه پنجره دوجداره در شهرک امیر دشت
پروژه پنجره دوجداره در شهرک امیر دشت

در این پروژه جهت پوشش پنجره سقف استخر از یک شیشه لمینیت شده خاص با ساختار استپ یونیت استفاده شد.

 

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره 

چرا پنجره لولایی بهتر از مدل کشویی می باشد:

  • در هنگام بسته شدن پنجره لولایی ، مخصوصا مدل دو حالته ، لاستیک های فریم به لاستیک های پروفیل بازشو کاملا توسط فشار یراق ، بهمدیگر فشرده می شوند. بطوریکه پنجره کاملا عایق می شود و دیگر هیچ فضایی برای ورود گرد و غبار ، دود و صدا باقی نمی گذارد. اما با توجه به ساختار پنجره کشویی که لنگه ها در کنار همدیگر باید به حرکت در آیند، این اتفاق در پنجره کشویی نمی افتد و هیچ گونه فشردگی بین لاستیک ها فریم و پروفیل بازشو ، اتفاق نخواهد افتاد. از اینرو پنجره عایق کامل نمی شود.

پنجره دوجداره کشویی امیر دشت

  • قیمت تمام شده پنجره لولایی با توجه به قیمت بالاتر پروفیل کشویی و همچنین یراق آلات کشویی ، پایین تر از قیمت تمام شده پنجره کشویی می باشد، این در حالیست که پنجره لولایی عایقی 100 درصدی دارد.

 

  • تمیز کردن شیشه ها در مدل های کشویی دوجداره بسیار سخت و مشکل می باشد، همواره یک قسمتی از شیشه در دسترس نمی باشد. برای بهبود این وضعیت پیشنهاد می گردد که حتما دو لنگه پنجره قابلیت بازشو داشته باشد، یکی با دستگیره اصلی و یکی با دستگیره مخفی که در پشت یکدیگر به حرکت در آیند.
Rate this post

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top