skip to Main Content

پنجره آلومینیومی دوجداره

یکی دیگر از محصولات شرکت فاراد پنجره تولید پنجره آلومینیومی می باشد.  پنجره آلومینیومی ترمال بریک به پنجره ای اطلاق می گردد که در بین پروفیل های بازشو و فریم آلومینیوم تیغه های پلی آمید دوخته شده است و از اینروی پروفیل آلومینیوم را به یک پروفیل کاملا عایق تبدیل می کند و تبادل حرارتی بین بدنه بیرونی و داخلی پنجره آلومینیومی دوجداره  توسط پلی آمید قطع می شود.

 

قیمت پنجره آلومینومی ترمال بریک 1

هرچقدر پهنا و ضخامت پلی آمید بیشتر باشد پنجره دوجداره آلومینیومی از عملکرد حرارتی بهتری برخور دار می باشد و عایق خوبی در برابر گرما ، سرما، و صوت خواهد بود. به این نوع پنجره آلومینیومی پنجره آلومینیومی ترمال بریک گفته می شود به معنای شکست حرارتی.

 

پنجره آلومینیومی شبستر

پروفیل های آلومینیوم بکار رفته در تولید پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک فاراد پنجره پروفیل های  lorezo  و SARAY می باشد. در ذیل مقاطع آن آورده شده است.

 

پروفیل SARAY دارای مقاطع مختلف با توجه به ابعاد پنجره و نوع یراق می باشد که در قسمت محصولات به طور کاملا شرح داده شده است.

 

قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک :

در ذیل قیمت انواع پنجره دوجداره آلومینیومی در طرح های مختلف با پروفیل سری بندینی سری HT60  و یراق آلات roto آلمان آورده شده است. قیمت ها مربوط به زمستان 1402 می باشد. قابل ذکر است که وزن محاسبه شده جهت هر پنجره وزن دقیق و خالص می باشد و میران پرت آن در نظر گرفته نشده است.

 

 

 

در تولید پنجره آلومینیومی باید چندین نکته مورد بررسی قرار گیرد:

1- وزن مخصوص پروفیل آلومینیوم و نوع آلیاژ و میزان خلوص آن

2- شکل ظاهری مقطع و تعداد کانالها – حتما از بیلت 63-60 استفاده شود.

3- ضخامت و پنهار پلی آمید

4- استفاده از پانچ در گوشه های پنجره تولید شده و عدم استفاده از پانچ

5- نوع لاستیک آب بندی که حتما از جنس EPDM باشد.

6- کیفت دوخت پلی آمید که یکی از موازد بسیار مهم می باشد.

7- عدم استفاده از PVC  بجای پلی امید

8- کیفیت رنگ و یا آنادایز انجام شده.

 

 

با رعایت موارد ذکر شده در تولید پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک ، محصول تولید شده بصورت کاملا استاندارد و با کیفیت عالی در اختیار مصرف کننده و یا مشتری قرار خواهد گرفت.

شرکت فاراد پنجره تولید کننده سیستم های دوجداره آلومینیوم ترمال بریک و UPVC با اسفاده از ماشین الات به روز در تولید پنجره آلومینیومی دوجداره و UPVC این آمادگی را دارد تا به عنوان مشاور در پروزه های ساختمانی ایفای نقش نماید.

در صورت داشتن سفارش پنجره آلومینیومی  شما می توانید با واحد فروش فاراد پنجره 02122895334 تماس حاصل فرمایید و یا ابعاد خود را به شماره 09196546654 تلگرام نمایید. 

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 0 نظر و سوال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top