skip to Main Content

قیمت پنجره دوجداره کشویی

قیمت پنجره دوجداره کشویی با توجه به نوع پروفیل و یراق آلات مصرفی متفاوت می باشد. نحوه تولید پنجره دوجداره کشویی در عملکرد آن بسیار مهم می باشد. پنجره کشویی در هنگام باز شدن فضایی را اشقال نمی کند به همین دلیل یکی از انواع پنجره می باشد که طرفداران بسیاری دارد.

پنجره دو جداره 344

 

اما این پنجره همانطور که محاسنی دارد ، معایبی نیز دارد و یکی از مهمترین آنها عایق بودن کامل آن میباشد. ما می توانیم با بررسی معایب و مزایای یک پنجره دوجداره از هر نظر ، یک انتخاب درستی داشته باشیم.

قیمت پنجره دوجداره کشویی یو پی وی سی

بیشتر بدانید: معایب پنجره دوجدار ریلی 

در صورتی که مدل اسلایدینگ را می پسندید و به دنبال یک پنجره دوجداره عایق نیز می گردید بهتر است از مدل های لیفت اند اسلاید و فولکس واگنی انتخاب نمایید که در فیلم زیر مدل های آلومینیومی آن به نمایش در آمده است. این فیلم مربوط به پروژه کامرانیه می باشد.

 

قیمت پنجره دوجداره کشویی به آیتم های ذیل وابسته می باشد:

1- قیمت پروفیل upvc کشویی

2- قیمت یراق آلات کشویی

3- قیمت شیشه دوجداره

4- قیمت نصب پنجره دوجداره کشویی

پنجره دو جداره 222

قیمت پنجره دوجداره کشویی با توجه به نوع پروفیل و یراق آلات مصرفی متفاوت می باشد. نحوه تولید پنجره دوجداره کشویی در عملکرد آن بسیار مهم می باشد.

پنجره کشویی در هنگام باز شدن فضایی را اشقال نمی کند به همین دلیل یکی از انواع پنجره می باشد که طرفداران بسیاری دارد. اما این پنجره همانطور که محاسنی دارد ، معایبی نیز دارد و یکی از مهمترین آنها عایق بودن کامل آن میباشد.

ما می توانیم با بررسی معایب و مزایای یک پنجره دوجداره از هر نظر ، یک انتخاب درستی داشته باشیم.

 

با توجه به اینکه پنجره های دوجداره کشویی کلا تا میزان 80 درصد عایق می باشد و نسبت به پنجره دوجداره لولایی از فیتینگ کمتری برخوردار است به همین دلیل در تولید آن و انتخاب نوع پرفیل و نوع یراق الات باید دفت بسیار انجام پذیرد .

با توجه به تجربه  15 ساله در صنعت درب و پنجره upvc، بهترین پیشنهاد جهت ساخت پنجره دوجداره کشویی استفاده از پروفیل upvc ویستابست و یراق آلات roto آلمان می باشد .

به دو دلیل:

1- پروفیل پنجره کشویی باید از استحام کافی برخوردار باشد مخصوصا جهت ارتفاع های بلند، با توجه به اینکه پروفیل کشویی ویستابست بالاترین میزان وزن مخصوص را در بین پروفیل های داخلی و ترک دارد و با توجه به ضخامت استاندارد دیواره های پروفیل که گواهینامه استاندارد RAL را دارا می باشد. لذا بهترین نوع پروفیل جهت ساخت پنجره دوجداره کشویی می باشد.

پنجره کشویی

2- با توجه به ریلی بودن پنجره کشویی و افتادن وزن لنگه و شیشه بر روی غلطک های یراق ، لذا حتما باید از غلطک های سرامیک ROTO با تحمل وزن بالا استفاده شود.

این نوع غلطک های سرامیی فقط مخصوص یراق آلات ROTO آلمان می باشد، همچنین دستگیره و اسپانیولت پنجره کشویی ROTO بسیار منحصر به فرد می باشد. یراق آلات ROTO عملکردی بسیار روان را در پنجره دوجداره کشویی از خود نشان می دهد.

پنجره upvc (1)

 

قیمت پنجره دوجداره کشویی با توجه به ابعاد و عرض بازشو از قرار هر متر مربع بین 2 تا 2.5 میلیون تومان متفاوت می باشد. دقت شود که در طراحی پنجره دوجداره کشویی عرض لنگه بازشو نسبت به ارتفاع آن کم نباشد، در این صورت لنگه امکان کندی در حرکت و کله کردن را دارد. بهترین حالت برای پنجره کشویی عرض هر بازشو بین 1 تا 1/5 متر و ارتفاع آن 2 متر باشد.

 

در ذیل قیمت حدودی پنجره upvc با ابعاد و طرح های مختلف آورده شده است. 

در پایین قیمت ها بر اساس یراق vorne ساخت کشور ترکیه محاسبه شده است ، بهتر است جهت پنجره های کشویی با توجه به تحمل وزن بالای غلطک های آلمانی roto ، بهتر است جهت روان بودن بازشو های کشویی و طول عمر یراق الات ، حتما از یراق آلات roto ساخت کشور آلمان استفاده شود.

قیمت ها بر اساس گالوانیزه داخلی به ضخامت ۱/۵ و لاستیک epdm محاسبه شده است. در صورت استفاده از یراق آلات roto آلمان تقریبا۲۵ درصد به قیمت ها اضافه می گردد. 

 

******* قیمت ها در مورخ پاییز 1402 به روز شده است****** 

 

جهت اطلاعات فروش و یا دریافت پیش فاکتور می توانید با واحد فروش به شماره 22895334 تماس حاصل فرمایید و یا ابعاد خود را به شماره 09196546656 تلگرام نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

تعداد 3 نظر و سوال

  1. سوال
    باسلام قیمت یک پنجره (پیشنهاد ما سه لنگه کشوئی می باشد) با عرض حدود 265 سانتیمتر وارتفاع حدود 135 سانتیمتر با بهترین نوع پروفیل ویراق آلات وبهترین نوع شیشه دوجداره با احتساب هزینه تعویض پنجره آلومینیومی موجود ونصب چه میزان است ؟
    درصورت امکان پاسخ به همراه کاتولوگ وطرح پیشنهادی از طریق ایمیل ارسال گردد.با تشکر نوحی 97/02/06

  2. سلام
    يك اتاق يا در حقيقت يك مكعب الومينيومي ٢x٢x٢ براي حياط منزلمان مي خواهم
    اين مكعب از ٥ مربع هر مربع از دو لنگه در كشويي الومينيومي تشكيل مي شود
    لطفا
    قيمت و زمان براي ساخت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top